#36. BlogMas 4: Prezenty świąteczne dla blogera i vlogera.

By Unknown - 8:58 PM

HO ! HO ! HO!

Jeśli o mnie chodzi, to jestem już prawie na końcu zakupów prezentowych. Zostało mi jeszcze raptem kilka drobnych rzeczy i będę mieć to z głowy !  Bo wiecie, ja nie należę do osób, które lubią zakupowe szaleństwa. Najlepiej jeszcze żeby nie chodzić na nie w weekendy - ale niestety tylko wtedy mamy wolne.

     A wy? Nie macie pomysłów? Nic Was nie inspiruje? Spokojnie. Wpadam dzisiaj by przedstawić Wam moje pomysły na prezenty dla dwóch specyficznych grup ludzi. Zostańcie ze mną, a może to  sprawi, że zaczniecie być bardziej pomysłowi i czymś się zainspirujecie.


Co więc takiej osobie kupić na prezent pod choinkę? Hmm, kierowana własnym doświadczeniem i potrzebami podsuwam Wam kilka propozycji. 
❆ stylowy organizer / kalendarz
 


 Na rynku jest mnóstwo organizerów i kalendarzy. Zbliża się nowy rok, a z nim nowa dawka pomysłów i energii. Większość blogerów lubi mieć wszystko zapisane w swoich terminarzach. Spośród wielu wybrałam dwie firmy, które nie tylko posiadają stylowe produkty, ale także zawierają to czego najbardziej potrzeba.

Simple Calendar urzekł mnie swoim wyglądem od pierwszego wejrzenia. Zieleń  lub pudrowy róż w zestawieniu ze złotem ? Czy można prosić o więcej ? Jego rozmiar to A5.
Zawiera m. in:
- miejsce na cele roczne
- rozwój osobisty + tabela czasu realizacji celi
- domowy plan finansowy
- plan miesięczny x 12 i inne.
- Jest dostępny w dwóch motywach i pięciu różnych kolorach.

Jeszcze w tym roku możecie go kupić o 15% taniej na shop.lovesimple.pl . KOD RABATOWY TO LoveSimplePrezent . Jego regularna cena wynosi 109 zł.

O zaplanuj swój sukces słyszała na pewno większość z Was. Ja notorycznie spotykam się z nim na instagramie. Postanowiłam więc sprawdzić o co chodzi. Kalendarz ma rozmiar A5. Jego okładki są stylowe i bardzo eleganckie. I to one najbardziej przyciągają uwagę.
Zawiera:
- plan miesięczny
- plan dnia na jednej stronie
- plan finansowy
- ok. 30 str. na notatki
-lista celów i ważnych wydarzeń i inne.
- Jest dostępny w różnych motywach i kolorach.
Jego cena to również 109 zł. Więcej dowiecie się wchodząc na zaplanujswojsukces.pl

❄notes spersonalizowany


      Jak już wspominałam dla bloggera liczy się styl, również indywidualność i coś co może mieć tylko on. Notesy są świetne do zapisywania masy pomysłów - bo blog i działalność wokół niego to przede wszystkim pomysły. I fajnie jest mieć własny notes, taki który będzie mówić "On należy tylko do mnie". Specjalnie dla Was wybrałam kilka stron i propozycji. Nie będę ich osobno opisywać.
Przedziały cenowe takich notesów są od 30 zł - 100 zł.
Od lewej :



❄kubek termiczny

      To o czym wspomniałam, czyli kawa ( lub herbata). Nie wiem jak inni, ale ja siadając do pisania posta wypijam minimum dwa do trzech kubków kawy - smutna prawda. Dlatego termiczny kubek jest mi niezbędny. Ale czy one nie są przydatne na zewnątrz? Jasne, że tak. Ja osobiście je uwielbiam i uważam, że stylowy, dobrze wyglądający kubek termiczny lub ceramiczny zawsze się przyda. Poniżej podrzucam Wam moje propozycje oraz odnośniki do punku zakupu. Ich cena oscyluję w granicach od 40 - 60 zł.



 ❄Soft Box


     Po co blogegerowi soft box? Słuchajcie mieszkam w Anglii i uwierzcie mi, że  na nadmiar słońca to ja nie mogę narzekać. Rozpiszę to w równaniu matematycznym: post = treść + zdjęcia. Soft box służy do uzyskania lepszego światła do zdjęć. Oczywiście jest masa innych rzeczy, która się do tego przyda (ale się na tym zbyt dobrze nie znam). Jednak postawiłam na soft box, ponieważ wydaje mi się on taką podstawą. Poczytałam chwilę w internecie i podaje Wam dwie rekomendowane przez specjalistów marki, u których możecie zakupić swoje lampy. Cena stoi od 100 zł w górę.






❄power bank/ dysk przenośny


                                               1. Adata Power Bank       2. Seagate 2TB 

       Bycie blogerem to też zaopatrywanie się w przeróżne elektroniczne gadżety. Oczywiście przydatne i pomocne na co dzień. Power bank przyda się zawsze. Czy zdajecie sobie sprawę jak wiele bloggerów wychodzi ze swojej strefy komfortu ( zakamarka pokoju) na zewnątrz i tam gdzieś tworzy? W takich sytuacjach niezbędny jest power-bank, który poratuje nam rozładowaną baterie telefonu czy laptopa. Myślę, że to nie koniecznie jest opcją tylko dla bloggerów. Link do wybranego przeze mnie modelu znajdziecie poniżej. Wybrałam dla Was Power Bank firmy Adata, ponieważ miałam doświadczenia z tą firmą i dlatego polecam. Po za tym jest w miarę dostępna cenowo i dobra jakościowo.

!!Jeśli macie zamiar zakupić przenośną ładowarkę, koniecznie weźcie pod uwagę takie rzeczy jak: jej wytrzymałość, długość ładowania, pojemność.

   Dysk przenośny służy do przechowywania naszych dokumentów, ważnych plików czy projektów. Dlaczego tak ważny jest dla blogera? Słuchajcie, historia na moim przykładzie: nagle zepsuł mi się komputer. Straciłam wtedy wszystkie swoje blogowe notatki. I co w takiej sytuacji robić? Trzeba zacząć od nowa. Ale czy musiałabym tracić dwukrotnie czas gdybym miała dysk przenośny? Nie!
Moją propozycją jest  model 2,5 Seagate . Ma on pojemność 2 TB. Jest to jednak jeden z droższych ale wartych swojej ceny dysków.

!!Cena tego gadżetu jest uzależniona od jego pojemności !!

 ❄motywacyjny plakat/ w ramce


     Więc pewnie większość blogerów tworzy swoje miejsce pracy lub po prostu gdzieś mieszka.  Bez względu na to czy jest to pokój, czy właśnie mieszkanie plakat motywacyjny w miejscu jego pracy będzie dla niego idealnym motywatorem. Ja osobiście sama chciałabym mieć kilka z przedstawionych przeze mnie propozycji. Przedział cenowy to od 15 zł - 120 zł. Ze wszystkich niżej podanych najbardziej urzekły mnie jednak te ze strony ubierzswojesciany.pl .



❄sprzęt do aparatu:



 1. Torby      2. Obiektywy      3. Statywy

Czyli statywy, obiektywy, torby, filtry i tym podobne.

     Dobry Vloger traktujący to dla zabawy czy też bardzo poważnie potrzebuje kilku podstawowych akcesoriów. Przede wszystkim statywu, który ma na celu unieruchomienie kamery.

     Dobrze też jeśli do aparatu ma również torbę czy pokrowiec. Wstyd przecież chodzić w plener z aparatem włożonym w pudełko.

     Nie będę dużo rozpisywała się na temat obiektywów. Ponieważ jest ich wiele, różnych rodzai i długości. Jednak tutaj dobrym zamiennikiem zamiast kupować taki obiektyw, można np. zakupić kartę podarunkową do sklepu, w którym można taki nabyć.  Dzięki temu nie tylko nie kupicie czegoś nietrafionego, ale dacie obdarowywanemu opcje wyboru.

Reszta rzeczy jest tak na prawdę opcjonalna i według gustu, ale myślę, że jak już będzie to prezentem  - na pewno będzie i chęć przetestowania.

 ❄karta pamięci

     Miałam raz  w życiu przyjemność wzięcia udziału w nieprofesjonalnej sesji zdjęciowej z pasjonatką fotografii. Wiecie co? Z ponad kilku set zdjęć wybrałam może około setki.  Dlatego właśnie uważam, że karta pamięci jest niezbędnym akcesorium jeśli chodzi o fotografię. Dobrze też jeśli karta będzie z adapterem. Dzięki niemu możecie włożyć . Koniecznie musi to być karta Micro SD!
Cena jest tu uzależniona od pojemności karty i jej marki. 

      UWAGA: Żadne z powyższych stron czy firm nie współpracują ze mną i nie jest to post sponsorowany. Wszystkie powyższe rzeczy zostały wybrane przeze mnie pod względem estetyki, w wyniku poszukiwań. Pod uwagę brałam funkcjonalność, estetykę, jakość oraz opinie użytkowników.

❄ ❄ ❄ ❄ ❄ ❄

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was choć trochę powyższymi propozycjami. Grypy dobrałam specyficznie i nie bez powodu, ale myślę, że jest masa różnych typów ludzi, do których można by przypisać powyższe podarki. Dajcie mi znać jakie są Wasze pomysły. I co kochani ? I wiecie co? 

Do świąt zostało już tylko niecałe...

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze