#17. TAG. 50 faktów o mnie - czyli poznajmy się.

By Unknown - 10:57 AM


    Witajcie po dwu  tygodniowej przerwie. Cóż mogę Wam powiedzieć na ten temat? Może lepiej nic. Po prostu mam trochę na głowie i dlatego nic nie pisałam. Na prawdę nie było na to czasu.

Pomyślałam jednak, że skoro już tak powoli zbiera się was tu trochę ( jak i również na Facebooku) zrobię mały TAG O mnie. Czyli 50 faktów dzięki którym będziecie mogli poznać mnie bliżej. Zapraszam więc do lektury.


1. Pseudonim Agent Girl wziął się z tego, że zawsze chciałam być agentką specjalną jak Romanov itp., a w młodości zawsze oglądałam Odlotowe Agentki.  Miałam nawet puderniczkę nadajnik z lusterka i parę innych gadżetów.

2. Jestem blondynką.

3. Pasja do pisania wzięła się u mnie po tym jak moja polonistka w 5 klasie podstawówki podziałała "Tobie postawimy 4, ale rozwiniesz się nam dalej".

4. Tak na prawdę to większość wypracowań na polski do czasów gimnazjum poprawiała mi mama.

5. Jednak moimi pierwszymi blogami były fanfiki związane z zespołem US5. Później pojawiły się inne opowiadania fantasy inspirowane sagą Zmierzch, które miały bardzo pozytywny odbiór.

6. Jako mała dziewczynka chciałam jeździć ekstremalnie na rolkach i snowboardzie.

7. W podstawówce dostałam od starszego chłopaka przez przypadek piłką do kosza w ostatni palec u ręki. Pielęgniarka powiedziała, że nic mi nie będzie, ale był lekko zwichnięty. Teraz jest lekko krzywy do środka dłoni!

8. Bardzo lubię deszczową pogodę.
9. Jestem uzależniona od słodyczy i mogłabym je jeść na tony.

10. Podczas sprzeczki z jednym z chłopaków w podstawówce moja głowa przeleciała przez szybę w oknie. W ostatniej chwili uniknęłam gilotyny, dzięki szybkiej ucieczce spod spadającego w dół szkła! Tak mogłam być jeźdźcem bez głowy.

11. Zawsze chciałam mieć tygrysa albo jaguara lub wilka jako domowe zwierzątko:)
12. Uwielbiam spędzać czas na łonie natury.
13. Węży boje się tak panicznie jak ludzie, którzy cierpią na arachnofobie.
14. O ironio te zwierzęta ciągle prześladują mnie we śnie w proroczy sposób.
15. Uważam się za wiedźmę, bo w życiu przewidziałam śmierć człowieka i narodziny kolejnego.
16. Wracając do snów  i bycia wiedźmą, zawsze gdy coś mi się śni, jest to coś dziwnego i nigdy nie jest bez znaczenia.

17. Uważam, że mam męskie stopy. Nie duże, ale niekształtne.
18. Kiedy kogoś bardziej poznam jestem szczera aż do bólu.
19. Lubię wszystko co dla ludzi odbiega od normy.
20. Zawsze chciałam ( chyba nadal chcę ) być chłopcem i zazdrościłam tego kolegom z podwórka.
21. Wierzę w siłę przyciągania, bo sprawdziła się u mnie parę razy.
22. Ludzie twierdzą, że jestem pracoholikiem, ale nie wiem ile w tym prawdy.

23. Jestem uzależniona od siedzenia przy laptopie.
24. Nie umiem utrzymywać dobrych relacji z ludźmi na odległość...
25. Marzy mi się sprzedawać produkty mojego autorstwa.
26. Mam dużo charakterystycznych znamion, blizn, czy pieprzyków.
27. Jestem samotnikiem, ale kiedy przychodzi co do czego dostaje szału przebywając sama ze sobą.
28. Uwielbiam pluszowe misie.
29. Uwielbiam obdarowywać ludzi prezentami. Zawsze muszą być wtedy ładnie zapakowane.


30. Jeśli chodzi o prezenty lubię też dawać sentymentalne rzeczy lub takie, które sama wykonam. Maja moim zdaniem wtedy większe znaczenie.

31. Jestem miastowa, dlatego nie wyobrażam sobie siebie w domku na wsi. Chyba, że jak będę miała siedemdziesiąt lat i na prawdę będę potrzebowała wtedy spokoju.

32. Nienawidzę hipokryzji i bycia dusigroszem.
33. Jestem typem osoby, po której od razu widać, kiedy ma zły nastrój.

34. Często wole dusić emocje ws obie niż się nimi dzielić w obawie przed niezrozumieniem lub nie obarczaniem innych moimi problemami.

35. Więcej myślę o innych niż o sobie.
36. Nienawidzę rozmawiać z ludźmi o religii - tak po za tym można ze mną pogadać o wszystkim.
37. Uwielbiam tańczyć, głownie jak nikt nie patrzy.
38. Ciężko jest mi ubrać się w sukienkę chyba, że na specjalne okazje.

39. Zawsze lubiłam ubierać ciuchy mężczyzną w mojej rodzinie. Uważam, że mam do tego dobrą rękę. ( patrz pkt. 20 to pewnie powód. )

40. Zawsze powtarzam, że nie ma rzeczy niemożliwych. Tylko potrzeba trochę czasu, organizacji i cierpliwości dosłownie do wszystkiego.

41. Niektóre serie  i filmy mogłabym oglądać wielokrotnie. Często wracam do:  Sagi " Zmierzch", serii "Harry'ego Pottera", "50 Shades of Grey", " Niezgodnej" czy "Avengersów", ale to oczywiście tylko kilka z wielu.

42. Nigdy nie chciałam mieć małego psa tylko dużego typu Owczarek Niemiecki najlepiej długowłosy lub Husky.

43. Zawsze chciałam mieć małego braciszka, niestety moi rodzice nie podzielali mojego pomysłu.

44. Jestem typem osoby, która zawsze zrobi po swojemu. Jednak nauczona doświadczeniem  zawsze będę słuchać rad mamy - jej słowa są święte!

45. Uwielbiam podróżować pociągami i promami.
46. Potrafię zasnąć przy hałasie lub grającej muzyce.
 47. Nie lubię podejmować ważnych decyzji - to przyprawia mnie o ciężar konsekwencji.
48. Uwielbiam pozytywnych ludzi i się śmiać. Nienawidzę gdy ktoś ocenia i narzeka.
49. Lubię piesze wycieczki.
50.  Jestem smakoszem kawy.

Oczywiście to tylko część z tego co mogłabym Wam o sobie napisać. Jednak na tą chwilę musi was to nasycić. Jeśli macie jakieś pytania do mnie w związku z tym co napisałam, zadawajcie je pod tym postem, a może zrobię jakiś Q&A w przyszłości?

Napiszcie mi też coś o sobie w komentarzach, bo chętnie to przeczytam. Jestem ciekawa jakie fakty wy macie do wyjawienia ;)

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jesteś moim małym przeciwieństwem ;p Większość moich dobrych relacji to te "internetowe" - bo nawet, jeśli kogoś znam prywatnie to mieszkamy daleko od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre rzeczy mamy takie same 27,28, 38, ale niektóre przeciwne 2,6,11

    OdpowiedzUsuń