#42.Wielkie blogowe zmiany - co, jak, dlaczego

By Unknown - 10:47 PM

     Cześć!

Jak widzicie na blogu wszystko się zmieniło. Mamy tu nowy szablon, wygląd i do tego jeszcze nazwę! Ale jak to? Już tłumaczę Wam, dlaczego po kilku tygodniach nieobecności postanowiłam zrobić generalny remont tego miejsca. 


Otóż idea zmiany, nie tylko nazwy jak i miejsca, chodziły mi po głowie już od kilku dobrych miesięcy. Uznałam, że stara nazwa niezbyt pasuje do tematyki bloga, a właściwie jest zagadkowa. Raczej odpowiadała mojej osobie niż miejscu, które chcę tu stworzyć. I pewnie w tej chwili zastanawiacie się "No, ale przecież Twój blog to odzwierciedlenie Twojej osoby" - i z tym się zgodzę. Jednak tak jak wspomniałam wcześniej: stara nazwa niezbyt pasuje do tematyki bloga. 

    Więc o czym ten blog właściwie jest? 

Jak wielu polaków w dzisiejszych czasach jestem emigrantką żyjącą na Wyspach. Na co dzień spotykam wielu ludzi i poznaje ich historie, które są na prawdę interesujące. Dzielimy się doświadczeniem i pokonujemy przeszkody życia za granicą. Tak na prawdę dorosłego życia doświadczyłam dopiero po wyjeździe. Zmagałam się tu z przełamaniem bariery językowej, wypełnianiem papierkowej roboty i innych rzeczy, które były mi potrzebne bym mogła normalnie funkcjonować w tym kraju. Również z radzeniem sobie samej, często bez większej pomocy innych.

A miejsce to stworzyłam z potrzeby podzielenia się z innymi ludźmi moimi doświadczeniami. Uznałam, że może właśnie Ty masz w planach wyjazd do Anglii lub innego kraju. W takim razie dlaczego nie miałabym podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na ten temat, zdobytym na przestrzeni niecałych dwóch lat?  

Chciałabym by ten blog był Twoim doradcą i pomógł Ci dobrze zorganizować sobie strat, a czasem nawet zmusić do refleksji na inne tematy nie związane z organizacją życia za granicą. 

Podsumowując, ten blog to swoistego rodzaju poradnią dotyczącą życia i wątpliwości na obczyźnie. Z małym bonusem w postaci refleksji czy migawek z mojego codziennego życia. Oczywiście oprócz tego, podzielę się moimi licznymi zainteresowaniami i poradami z takich dziedzin jak: bycie blogerem, recenzje przeróżnych filmów czy produktów oraz motywacją do lepszego i pozytywnego życia. 

Jeśli, drogi Czytelniku jesteś zainteresowany jaką dawkę wiedzy zamierzam Ci dostarczyć, zostań ze mną. 

Skąd wzięła się taka nazwa bloga? 

Myślę, że odpowiedź jest w miarę prosta. Ponieważ mieszkam za granicą uznałam, że zagraniczna - blog będzie bardzo odpowiadał obecnemu stanowi mojego życia. Pewnie z czasem nasunęłoby się pytanie: "a co jeśli wrócisz do kraju?" . Jeśli o mnie chodzi, to przyznam szczerze, że nie mam tego w planach, ani na teraz ani w przyszłości. Jedynym wyjątkiem będzie jakaś sytuacja w moim życiu, która mogłaby mnie do tego zmusić. Jednak o tym napiszę kiedyś oddzielny post. 

Jakie jeszcze zmiany zaszły w związku z blogiem? 

     Obecnie, ponieważ chciałabym by wszystko ze sobą współgrało - chce zmienić nazwę strony na Facebooku.
     Zastanawiam się również nad zmianą adresu email, ale czy to ma sens, skoro blog i tak podpięty jest pod mój stary? Jeśli chcecie, dajcie znać co mi radzicie. Jestem otwarta na dyskusję.
     A co do samych dyskusji. Teraz będzie mi łatwiej Was znaleźć w sieci ponieważ systemem komentarzy stał się właśnie Disqus. Od dawna planowałam go wprowadzić, ale jakoś tak zawsze odkładałam to na później. Okazuje się, że jest on bardzo kompatybilny z bloggerem i możecie stare komentarze przerzucić na niego. Także fajnie się składa, ponieważ nie chcę tracić linków do Waszych blogów. 
    Również odświeżona została zakładka "About me" na górze, gdzie zawarłam sporo nowych informacji nie tylko o mnie, ale również o blogu. 

Teraz kolej na Ciebie... 

 Jeśli to przeczytałaś, daj znać w komentarzu co sądzisz o nowej odsłonie bloga? Czy jest coś co jeszcze byś zmienił/a? Jakie jest Twoje zdanie jeśli chodzi o zmianę adresu email? Nie krępuj się i pisz śmiało w komentarzu. Dajcie znać, że jesteście tu obecni.

Sending good vibes, 
Zagraniczna.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze