#14 .Inspire - 10 oryginalnych tatuaży

By Unknown - 12:46 PM

Od dwóch tygodni nic tu nie napisałam. Mam wymówkę, ale nie będę jej pisała. Choć może nie wcisnęłabym to w kategorię wymówek. Jestem tylko człowiekiem i nawet ja tracę nastrój, chęci, inspiracje od czasu do czasu.

 Dzisiaj wrzucę trochę luźny post. Inspirowany tatuażami. Szukałam jakichś ciekawych wzorów i miejsc, w których można je zrobić. Postanowiłam więc, że dzisiaj przedstawię wam kilka najoryginalniejszych tatuaży jakie znalazłam w internetowych przestworzach.

1. Motyw przemijającego czasu w takiej kombinacji na ramieniu jest na prawdę fajnym połączeniem. Przemawia do mnie przekaz zawarty na tym wzorze. 

2. Tatuaże 3D na pewno znacie, ale od kiedy zobaczyłam ten gdzieś w internecie, robi na mnie wielkie wrażenie. Mam małe podejrzenia co do tego, że oryginalnie to nie tatuaż, a po prostu body art, ale inspiracja i tak jest sama w sobie świetna. 



3. ( lewa) Bardzo lubię tego typu tatuaże. Wyglądają na prawdę ciekawie. Czasem sama czuje się jak maszyna w ludzkiej skórze. 
4. ( prawa) Widziałam wiele ciekawych tatuaży przedstawiających muzykę czy jakąś jej symbolikę. Zazwyczaj były one deliaktne i dyskretne. Ten jednak jest tak oryginalny i nietypowy, że musiałam go wrzucić w to zestawienie. 

5. Kobieta zmieniająca się w zwierze. Tak na prawdę to wszyscy jesteśmy jak zwierzęta. Jedni mniej, drudzy więcej drapieżni. Nie bez powodu w końcu wzięły się takie porównania jak "szczwany jak list", "potulny jak baranek". 

 6. Tu też mam podejrzenie, że to tylko szkic, ale sam pomysł i tak świetny. Podzielenie ptaszka na dwie części tak by łączył się w dłoniach, jest na prawdę ciekawym przejawem kreatywności. 

7. Sztylet w zgięciu palca? Sama osobiście nie zdecydowałabym się na taki tatuaż, ale sztuka iluzji została tu fajnie wykorzystana. 

 8.  Miałam w klasie w technikum koleżankę, która interesowała się biologią i chciała iść na medycynę. Pamiętam, że kiedyś powiedziała coś w stylu "Czemu ludzie rysują tak serce? A gdzie żyły, komory i cała reszta? ". Ten obraz przypomina jak na prawdę wygląda ( właściwie to nawet obrzydliwie) ludzkie serce. Nie wiem jak to nawet zinterpretować, bo pomysłów na to mam dość sporo. 

9. Postać ukrzyżowanego Jezusa, w którym po raz kolejny widzę przejaw genialnej kreatywności. Przyrzyjcie się dobrze temu tatuażowi i temu, jak ramię Jezusa jest ramieniem właściciela tego dzieła sztuki. 

korony, kolory, tatuaże

10. I ostatni już, ale nie najgorszy to tatuaż dla pary. Być może dla Was nie wydaje się on oryginalny, ale jak dla mnie jest  świetny ze względu na kolorystykę koron. Zauważyliście, że zakochani zazwyczaj stawiają na prostotę? Tutaj wielki szacun za pomysł i oryginalność.  


Poważnie myślę nad zrobieniem swojego pierwszego tatuażu. Oczywiście z tym zamiarem zabieram się już od kilku dobrych lat. Tym razem jednak ostatecznie postanowiłam, że w tym roku go zrobię! Kto wie może od razu dwa?  Piszcie co sądzicie o powyższych wzorach i czy odważylibyście się na któryś z nich ?
 Macie też swoje tatuaże? Jaki jest Wasz stosunek do nich i czy zamierzacie sobie zrobić? Piszcie w komentarzach!

Zapraszam też na moją stronę na facebooku. Znajdziecie tam dużo  inspirujących zdjęć z cytatami mojego autorstwa. Możecie też być na bieżąco z publikacjami. A po za tym kiedy nie ma mnie tu, to jestem tam często dzięki czemu mogę na bieżąco mieć z Wami kontakt.

facebook, fanpage, AgentGirl

  • Share:

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ja również od dłuższego czasu zastanawiam się nad zrobieniem tatuażu. Nie wiem tylko czy potem nie będę tego żałować.
    Ten na 2 zdjęciu jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem w Anglii i uwierz mi, ze tutaj ludzie wariują na punkcie rękawów. Jeszcze ciekawsza rzeczą jest to, że kobiety dopiero po 40 robią sobie tatuaże a nie za młodu. Po za tym jeśli zrobisz tatuaż, który będzie oznaczał coś co ma dla ciebie sentymentalne znaczenie to czemu masz tego później żałować?

      Usuń
  2. ja nie lubię tatuaży, ewentualnie małe mogłabym zaakceptować choć nigdy na własnym ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście najbardziej podobają się tatuaże minimalistyczne. Proste, ale z przekazem.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ten tatuaż z Jezusem na prawdę robi wrażenie. Chyba nigdy wcześniej nie widziałam nic tak dobrego. Wielkie WOW.
    Mi osobiście podoba się motyw korony i z pewnością zagości u mnie na nadgarstku, jednak w czarnej wersji. Kolorowe tatuaże nie podobają mi się, gdyż z upływem czasu nie wyglądają już tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że się ścierają, dlatego też bym się nie zdecydowała, ale jako świeży wygląda fenomenalnie:)

      Usuń
  5. Serca są bardzo ciekawe, ale chyba nie chciałabym ich mieć u siebie na ciele. Mam już swój projekt tatuażu w głowie i czekam na odpowiedni moment aby go zrobić.
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że napiszesz o tym na blogu i pochwalisz się swoim projektem :) Ja też mam kilka pomysłów, ale muszę najpierw nabrać też odwagi.

      Usuń
  6. Wow, genialny post, idę zajrzeć do innych! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.

      Nie stosuję obs za obs, jeśli zajrzysz do poprzednich postów zobaczysz, że o tym napisałam.

      Usuń