#26. Serial Time

By Unknown - 3:28 PM


 Nowe? Ale co? Seria! Taaakkkk!

     Hej kochani, dzisiaj wpadam do Was z nowym postem. Właściwie to nową serią, która z pewnością się Wam spodoba. Okej, więc w ostatnich latach liczba nowych seriali puszczanych w telewizji i nie tylko wzrosła diametralnie. Seriale teraz to jak baby bum w Polsce jeszcze kilka lat temu. I dobrze, bo jest co oglądać, jest co przeżywać i na co czekać. Osobiście producenci prześcigają się jak mogą w jakości i fabule prezentowanych seriali. Wszystko po to by dostarczyć odbiorcom jak najlepszej rozrywki i łaknienia więcej.


     Szczerze wam powiem, w swoim życiu obejrzałam na prawdę dużo seriali i zawsze pochłaniały mnie do reszty. Żyłam tym, przezywałam, czekałam z utęsknieniem na kolejne odcinki. Jednak nie raz się zdarzyło, że w oczekiwaniu na kolejny sezon po prostu odchodziłam od nich i zajmowałam się kolejnymi. Ale teraz już z tym koniec. Każdy serial będzie przeze mnie oglądany od deski do deski, sezonu do sezonu. Dlatego postanowiłam stworzyć tą serię bo wierze, że Was zaciekawi i nie tylko będziecie komentować czy prowadzić dyskusje, ale także podsuniecie mi swoje propozycje. Kto wie, może i ja was czymś zainspiruję.



Czego możecie spodziewać się od serii?

      Przede wszystkim recenzji tego co obejrzałam, moich spostrzeżeń i komentarzy. Oczywiście dotyczących fabuły, aktorów, danego sezonu i tak dalej. Znajdzie się też krótki opis danego serialu w  celu wprowadzenia czytelnika w temat.

 Jeśli chodzi o czas wrzucania postów w tej tematyki, to myślę, że minimum raz w miesiącu możecie się spodziewać jednego. Hej, nie oceniajcie - oglądanie jest czasochłonne, a ja też mam prywatne życie ;).

  Kilka tytułów, które do tej pory udało mi się obejrzeć. Nie będę ich recenzowała, no chyba, że ładnie poprosicie:)

Cóż, myślę że tyle na temat póki co wystarczy. Okej sprzedam Wam jeszcze jedną ekstra informację. Zostańcie ze mną i wyczekujcie kolejnego posta. Nie dość, że będzie on stricte z tej serii to jeszcze pojawi się prędzej niż zwykle publikuję. Gdybyście nie wiedzieli to publikuję zazwyczaj w piątki, ale nie tym razem:).  Sprawdzajcie więc. Na pewno wrzucę info na facebooka;)

A kto waszym zdaniem będzie pierwszy do "odstrzału" w tej serii? 
Dajcie znać jeśli się domyślacie ;)

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. ja rzadko oglądam zagraniczne seriale, bo nie znalazłam fajnej darmowej platformy do oglądania, ale w życiu obejrzałam m.in. Hellcats, Young&Hungry, Przereklamowani, El Barco-Statek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zalukaj.pl Z tym, że najlepiej oglądać z rana bo po południu i na wieczór jeśli nie masz konta VIP jest "przeciążenie".

      Usuń
  2. Uwielbiam seriale, choć od lat moim sercem zawładnęły meksykańskie telenowele <3
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubię meksykańskie, portugalskie czy hiszpańskie telenowele. Od nich wszystko się zaczęło.
      Jeśli podoba ci się mój blog, to możesz zaobserwować.Zachęcam ;)

      Usuń