#2.Films: premiery filmowe 2017 roku - w oczekiwaniu na...

By Unknown - 10:00 AM

Oto lista najbardziej oczekiwanych przeze mnie filmów w 2017 roku. Po krótce o czym, niekiedy dlaczego na nie czekam. Sprawdzajcie, komentujcie, dajcie znać co sądzicie i czy coś z tej listy też Was zainteresowało.
  1. 50 shades of darker – druga część znanego wszystkim filmu pod tytułem “50 twarzy Greya”. Oczywiście seria nakręcana jest na podstawie bestsellerowej książki o tym samym tytule, autorstwa E.L. James . Przeczytałam całą serię, obejrzałam pierwszą część i kolejnych też sobie nie daruję. Tym razem będziemy mieć jednak odczynienia z większą dawką akcji oraz intrygi, a cała fabuła filmu nie będzie ograniczać się tylko do scen łóżkowych.
         
Premiera: 14/ 2 / 2017

2. Wonder Woman – Kobieta bohater kopiąca tyłki facetom to coś co lubię. Pamiętam, że kiedy zobaczyłam trailer po raz pierwszy przewinęłam go chyba z dziesięć razy. Obejrzałam sporą część marvelowskich produkcji i tej z pewnością nie przegapię.
premiera: 2/ 6 / 2017

3. Logan – Jestem w trakcie przerabiania X-menów. Obejrzenie historii Logana( w postaci Volwerina) też mnie czeka przed obejrzeniem tego filmu. Jestem ciekawa, zainteresowana i zastanawiam się co będzie działo się z Loganem w nowej  odsłonie. W filmie pojawi się też profesor Xavier, więc cała fabuła zapowiada się ciekawie.
premiera: 2 / 3 / 2017 (Niemcy)
4. Power Rangers – wychowałam się na Power Rangers'ach. Od tych starszych puszczanych chyba na Polsacie w niedzielne poranki, po te nowsze na Fox Kids. Dlatego też nie mogę przegapić kinowej i nowoczesnej wersji tego serialu, który zapowiada się naprawdę ciekawie.  

premiera: 23/ 3/ 2017 ( Niemcy)
5. Guardians of the galaxy vol. 2 ( strażnicy Galaktyki)– miałam okazję obejrzeć pierwszą część, choć podeszłam do tego z przymrużeniem oka. Jednak spodobała mi się. Fabuła była na  prawdę ciekawa. Mało tego z dozą dobrego humoru więc i pośmiać się było można. Z tego co widziałam obu tych rzeczy nie zabraknie w drugiej części.
premiera: 25/  4/ 2017
6. Pirates of the Caribbean: Salazars Revenge (Piraci z Karaibów: zemsta Salazara) – wstyd się przyznać, ale zanim obejrzę tą część muszę przejść przez wszystkich piratów po kolei. Oglądałam  je cząstkowo, po jednym odcinku, ale nie po kolei i nie wszystkie części. Czy wy też nie możecie się doczekać?Zapowiada się na prawdę mocne widowisko.

premiera: 24/ 5/ 2017
7. World War Z 2 (pol. Światowa wojna Z cz. 2) – nie ma nigdzie nawet wzmianki o tym, co będzie się działo w drugiej części. Czekam ponieważ to jeden z nietypowych filmów o zombie apokalipsie. Ma bardzo ciekawą fabułę i sposób w jaki się skończył pozostawia znak zapytania i to wielki co do drugiej części. Bo co może się w niej wydarzyć po takim zakończeniu? Jeśli nie oglądaliście pierwszej części to polecam.
world war Z 2, premiery, filmów, 2017

premiera: 9 / 6/ 2017 
8. Spiderman: Homecoming - Nowa odsłona Sipdermana i już kolejny raz nowy aktor, z którym mieliście już okazję zapoznać się w trzeciej części Kapitana Ameryki. Szczerze mówiąc nie podoba mi się wizualnie aktor, który ma go grać, a to, że ciocia May jest taka młoda strasznie burzy to na czym bazowałam przez lata oglądania kreskówek o pajęczaku. Jednakże pojawi się tam Iron-Man w roli mentora, co na pewno wynagrodzi mi trochę dobór obsady aktorskiej. Po za tym już po Kapitanie można zauważyć, że aktor będzie postacią dość humorystyczną.  
premiera: 7/ 7 / 2017

9.Thor: Ragnarock -  Tym razem Nasz bóg będzie musiał zmierzyć się w walce gladiatorów z Hulkiem by móc wrócić do Asgardu i ocalić go przed Rangarokiem oraz Helą. Czy mu się uda? Pewnie tak :) Koeljne epickie widowisko w roli asgardzkiego boga, wydaje mi się, że warte obejrzenia. 

Premiera: 3/11/2017
10. Justice League – nowi superbohaterowie, których wcześniej nie było w filmach marvela stworzą Ligę Sprawiedliwości pod dowództwem Wonder Woman i Batmana. Czy ktoś może oczekiwać czegoś więcej? Uwielbiam kiedy w filmach pojawiają się kolaboracje superbohaterów. Nie ma nic bardziej widowiskowego niż nadludzcy, którzy dokopują złym charakterom.
premiera: 17 / 11/ 2017

11. RAW – Było trochę (sporo) fantastyki, a teraz czas na coś poważnego i nieco obrzydliwego. "Raw" lub jak inni nazywają ten film "Grave" to film z 2016 roku, który swoją premierę miał na festiwalu filmowym w Toronto. Główną bohaterką jest Justine, wegetarianka, przyszła studentka. Podczas otrzęsin przechodzi przez dość nietypowy i bardzo kontrowersyjny rytuał, który zwiera jedzenie surowego mięsa czy brodzenie we krwi. Od tego czasu w dziewczynie zaczyna budzić się coś, co dotychczas nie miało miejsca. Film jest podobno tak ohydny, że ludzie na pokazie zabierani byli przez karetkę, a wielu z nich chodziło wymiotować do łazienki! Odważycie się ?
 
                                                premiera: 10/ 3 / 2017

PS  Przepraszam za dwa komentarze, które usunęłam pod ostatnim postem. To był zwyczajny wypadek przy pracy. Dziękuję za to, że ktoś tu zaczął zaglądać i ze jesteście zainteresowani tym co tu będę publikowała. Piszcie co sądzicie o tym poście i  na jakie premiery Wy czekacie w tym roku.  

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie mogę doczekać się piratów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej czekam na piratów i już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista :) Power Rengers muszę obejrzeć :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku czekam najbardziej na nową wersję horroru The Ring, natomiast z Twojej listy na Piratów z Karaibów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zapowiedź ringu. Nawet ostatnio obejrzałam w ramach przypomnienia starą część. Myślę, że nowa będzie dużo lepsza. Niestety strasznie boje się oglądać filmów tego typu od jakichś paru lat więc nie wiem czy obejrzę tą część jeszcze w tym roku.

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać Power Rangers :) Podobno w kwietniu ma wyjść kolejna część Szybkich i wściekłych :D

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń